Totalt antall sidevisninger

søndag 31. oktober 2010

3 viktige poeng!

Håpet lever fremdeles i Plankebyen! Men må nok vente i en hel uke for å se om det blir direkte opprykk eller kvalikkamper...


Ser jo litt grått ut i dag... Mer stemning om sommeren selvsagt... utsikt fra gangbrua. Her pleier de tå være stapp fullt egentlig... Har sotti der endel før kamp. (Båthusteateret) Folk satt vel inne i dag tenker jeg.

Gangbrua er vakkert pyntet altså...


Her er inngangen min. Felt M - langsiden selvsagt :-)

Har festet sitteunderlaget på sete 21... passet sååååå fint til rompa mi så!!! hihihihi

Liker å komme tidlig jeg se... minst en time før kampstart... Tid for å filosofere lissom..

Hihihihi !!! Og så er det tid for kaffe OG pølse i vaffel!! Og JA dette smaker ille godt!! (men kan jo ikke spise dette på hver kamp....) eh... ble en sånn til i pausa også.....

ops.. dette bildet skulle selvsagt FØR det foregående... 

Og så tok jeg lissom ikke flere bilder.. Men et lite inntrykk av min lille rød og hvite hobby fikk dere vel...
ps det ble 2-1 over Tromsdalen i dag altså. Borte mot Bryne igjen.



2 kommentarer:

  1. Du får benytte sjansen og komme bortover om de har en kamp med Bryne eller Viking, blir med og hjelper deg å heie jeg:p Men nå er det vel slutt for i år...

    Pølse i vaffel er ille godt, men det blir noen hevede øyenbryn her borte når jeg hevder det, hehe:D

    SvarSlett
  2. hihihi pølse i vaffel hører med!
    ... vi får satse på en Viking kamp neste år! for vi rykker nemlig OPP!! viktig å ha troa nemlig! Det var igrunn en god ide! En vestlanstur & fotballkamp! .....eller Bryne.....

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..