Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. oktober 2010

FFK gangen min!!

Heisann! Fikk en god ide utpå våren jeg se.. Hadde grønnstripete gang fra før av, men ville nå virkelig vise at jeg er SUPPORTER selvom vi rykket ned.. Og hva passet vel bedre enn å kjøpe rød og hvit maling og sette i gang.. Ble virkelig fornøyd altså! Har fått mange positive ord av de som har sett den! :-)

Skjerfet, lua og vantene strikket jeg for et par år siden. 

&%¤%¤#&)/&¤ nå skåra Sogndal, og det var &/%%&#¤#"% ikke bra! Vi MÅÅÅÅÅ rykke opp i år! vi vil opp!! ikke bra for blodtrykket det greiene her! Nei, må følge nøye med de siste 30 min.. nøttæ`nte å skrævle her da vøttø! 
Klem fra Ann-Kristin 

8 kommentarer:

  1. Ja her snakker vi supporter :) TØFT!

    SvarSlett
  2. Så kul gang da!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Du er mye flinkere enn meg med farger, jeg er veldig kjedelig i så henseende.

    Den var jo virkelig fresj.

    SvarSlett
  3. glemte signaturen. Sorry.

    Kate

    SvarSlett
  4. Hehe, fin gang! En ekte supporter du!

    -RB

    SvarSlett
  5. åh, tusen takk Elin, Kate og RB
    Rød og hvite er de beste, heia FFK!!

    klem fra Ann-Kristin! :-)

    SvarSlett
  6. Wow,det var virkelig sprekt og sinnsykt kult! Det er skikkelig supporter!

    SvarSlett
  7. Det lyste skikkelig godt opp, kjempetøft:D

    SvarSlett
  8. Hihihi har fått mange positive tillbakemeldinger fra folk som har sett den! t.o.m fra særpingær!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..