Totalt antall sidevisninger

fredag 22. oktober 2010

Fruktsalat med kanel og rosiner

Etter 1t med zumba på Friskis & Svettis (åh, herregud - ikke noe for TRESTOKKEN Ann-Kristin de latinorytmene der! Rompa fikk dog rista seg godt... :-) ) fikk jeg brått lyst til å ha noe godt å spise... Siden kjøleskapet mitt er kjemisk renset for sjokolade (av naturlige årsaker hihihi) så ble det fruktsalat... gulrøtter var IKKE fristandes i kveld dessverre.


Og her ser dere den!
2 små gråpærer
2 plommer
1 eple
1 appelsin
1 liten eske (42g) rosiner
1 dryss kanel på toppen

Det smaker ille godt!
Ille kjekke sånne små rosin esker altså!!
Er veldig glad i denne bollen her forresta!! Den kjøpte jeg i Budapest i fjor. Den er av hardplast med tørkede chilli, hel kanel, laurbærblad m.m innfelt i bunn. Den har jeg brukt kjempemye!  Tåler både varm og kald mat + mikro. Fiffig!
.....og nå har jeg spist opp alt...
Ha en fin fredagskveld!
Legg gjerne igjen en hilsen til meg!
KLEM!

1 kommentar:

  1. En liten fredagshilsen fra Trøndelag :) Jeg har spist ett litt mindre sunt alternativ til den fruktsalaten må innrømmes... Nå er det bare å klipe seg fast i strikketøyet for å minske skadeomfanget :D - so long!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..