Totalt antall sidevisninger

lørdag 23. oktober 2010

Gamlebyen i Fredrikstad

I dag har jeg hatt en koslig hyggestund i vakre Gamlebyen! Er der en del ganger i løpet av et år! For lokalkjente : eh.. begynte å "dra bildene" for å få de 2 og 2 (små) MEN så ble det stokka om noe innmari... så jeg ga opp... Men bildene er jo fine alikevel!!  Avsluttet med lunsj (...) på yndlingskafen min! Nemlig MORMORS KAFE! Det ble (som vanlig i grunn..) kaffe, nystekt kanelbolle og en bit chillisjokoladekonfekt. ...........og det måtte jo bli med noe hjem i en bærepose også..... 







6 kommentarer:

  1. Så moro å få "være med deg" til Gamlebyen i dag da! For der har jeg jo ikke vært før! Og jeg har også spist nystekt kanelbolle :) Fikk besøk på hytta og heiv i en liten gjærdeig. Mmmmmm, godt ja :)Kos deg med lørdagskvelden!

    SvarSlett
  2. hihihi- så koslig å høre!! Det er vel den beste turistatraksjonen vi har i Østfold! Norges best bevarte festningsby! t.o.m på høsten/vinteren er det koslig å gå her! (synes JEG da!) Men sommeren er jo finest.. masse folk og liv.
    KOS DEG VIDERE DU OGSÅ ELIN!

    SvarSlett
  3. Så fin by du bor i!!

    Ha en flott lørdagskveld :)

    -RB

    SvarSlett
  4. Hei AK! :)
    Så mange flotte bilder! Elsker Gamlebyen jeg og... :)

    Soverommet ditt ble kjempefint!!

    men du! Har de zumba på friskis? Det visste jeg ikke.. kanskje jeg må begynne der likevel? ;)

    Ha en deilig søndag! Håper ffk vinner i morgen ;) Kul gang du har, forresten! HEhe!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Vi var en kveldstur i Gamlebyen i sommer, da var det festival. Er kjempefint der, men var i grunn i overkant med folk da:p

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..