Totalt antall sidevisninger

søndag 24. oktober 2010

Harrytur!

Hei! I dag har jeg vært på Harrytur! Måååååå jo shoppe litt billigere mat og annet.. 
Nærmer meg Svenske grensa... tok bilder gjennom bilruta altså..




Tælla rundt på Nordby i 2-3 timer... Det ble bl.a svart halvlang boblejakke/kåpe, pennekurv lagd av papir (Søstrene Grenes), frost spray til en omgang til på vitrineskapet mitt.. (Panduro)

Turen gikk nå til Svinesund området. Maximat først.

hihihi måtte bare ta et bilde! Hønan Agda!!

OG HER ER SELVE HARRYOMRÅDET! Skulle bare ta noen bilder til dere.. Men synes egentlig det var mer liv her før.. Nordby har vel stjålet endel kunder vel... Men litt gammel sjarm er det jo fremdeles..
Men husker fremdeles de gamle bodene fra 80 tallet, jeg... Nå er det litt for "nytt" lissom!!


Og her er sånn det ser ut etter brannen for endel måneder siden. Var ofte innom her.. God mat på kaffeen i andre etasje også.. Ja, GOD er vel kanskje å ta litt hardt i kanskje..

Litt av "dagens fangst"!  Kyllingfileten ligger allerede i fryseren.
Jadda, jenter - 3 plater (ekstra fin) sjokolade til venstre! Sea salt, chilli og appelsin. Hvor mange dager ligger de i kjøleskapet?? Kan jo håpe på et par uker - hihihi - nei det er vel for mye forlangt!!
Endelig svensk cottage cheese i hus igjen!! #kose meg #

Var så sulten da jeg kom hjem, at jeg hev meg over stekepanna... 2 stk pepperbiff (svensk selvsagt), Felix hvitløkskrokketter, kokte bønner og blomkål (man tar hva man har!!) + okseshysaus.
Smaskens!!

Ha en fin fin søndagskveld videre! Nå skal jeg koke  meg en kaffekopp, og nyte 2.omgang..... Måtte de røde og hvite finne veien til MÅL snart!! kanskje jeg skal gi dem et KART??
åååå en sjokoladebit hadde smakt utmerket nå.... den med chilli.... JA!


4 kommentarer:

  1. Du er så heldig som bare kan ta en svipptur til Sverige!! Sulle gjerne ha handlet billigere quinoa, linser, kesam, proteinpulver og sånt!!

    -RB

    SvarSlett
  2. takk for koselig hilsen :) kjekt med harrytur ! vi bodde to åt på Hvaler, og da hendet det vi tok turen over grensen ja ;-)

    Ønsker deg en fiiin onsdag !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Hmmm, det var en tur ned minnenes gate, for å si det sånn:p Vi har da vært et par turer der vi også;-)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..