Totalt antall sidevisninger

søndag 31. oktober 2010

Klar til kamp!

Ble ferdig med sitteunderlaget mitt NÅ ! Begynte fredagskveld... Tørt er det også (hihihi)
85 masker (kunne nok hatt litt mindre)
8 nøster Drops Eskimo, pinne nr 9
Tovet på 60 grader.

Var litt "hardt" å brodere på, så derfor ble det kun FFK... hadde planer om - RØD OG HVITE ER DE BESTE - også, men... Men jeg skal jo bare sitte på det.. får huske på TAPEN!!! Må jo feste det til setet mitt, for ellers detter det jo ned hver gang jeg reiser meg! (hehehe - har gjort det med vanlige (røde) sitteplater, funker utmerket!!)  For vi skal nemlig skåre masse mål i dag!!! Siste hjemmekamp i SERIEN nemlig! (men det KAN nok bli noen ekle kvalikkamper....) Tar med kamera...

2 kommentarer:

  1. Heisan. Ja, da er det matchdag..... Spennende! Veldig greit at det rakk å tørke ja, he,he!

    Du kunne brukt filtenål (eller hva det nå heter) hvis du ønsker å skrive mere :) Da legger du bare tråden oppå sitteunderlaget og stikker og stikker med nålen til tråden sitter. Jeg og synes det blir for hardt å sy i når det er tovet.

    LYKKE TIL I DAG!

    SvarSlett
  2. hm. ja da må jeg spørre i butikken neste gang jeg er der!
    Har allerede skrevet det på handlelista mi!
    Nå skal jeg dra på kamp! Har rullet den sammen, tapen er i veska! Blir nok pølse i vaffel til lunsj i dag!! klem

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..