Totalt antall sidevisninger

lørdag 2. oktober 2010

Min hobbyhverdag`s første innlegg!!

Tenkte jeg også skulle prøve meg på blogging! Lærer meg vel ting etterhvert...

Oj! Og der kom det pluttselig et bilde også jo!! (hihihi kunne ønske det var sååå enkelt...)
Synes dette bildet jeg tok i dag på gåturen min var utrolig fint! Høsten har hvertfall kommet!
Kommer nok flere bilder også altså!

Tror jeg vil lagre dette innlegget så fort som mulig, jeg .. For jeg "mista" et i stad...
Hører mer fra meg!

2 kommentarer:

  1. Så gøy med blogg, Ann-Kristin! :)
    Nydelig bilde!!

    Lykke til med bloggingen :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. OJ! Så morsomt med en hilsen her! (hehehe - jeg vet du ikke liker lilla...) Skal nok skifte litt på forsida her.. Jeg har trykket nok akkuratt nå!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..