Totalt antall sidevisninger

søndag 10. oktober 2010

Mitt nyoppussede soverom!

Nå er jeg endelig ferdig med soverommet mitt! Kasta ut ALT det gamle! Nå er jeg dritt lei luta furu nemlig!
Tok en handleraid på Bohus... Serien heter MONA. Kjekt med alt i samme serie fant jeg ut.. 
Har jo ingen "før" bilder, men hadde senga inntill veggen før bl.a.. hehehe - og nå er nattbordet på "feil side" .. har veiva noen ganger i løse lufta når klokka ringer om morra`n..  
Kjøpte ny kommode, den jeg hadde har jeg hatt siden jeg var unge.. med andre ord "et par år siden" EH... Hadde et innebygd klesskap, men nå kjøpte jeg meg et vanlig et. Jepp - skrudde det sammen helt alene!! var jammen glad jeg hadde invistert i en DRILL!!! skru skru skru!!
Og nå er snekkeren min ferdig med å gjøre om klesskapet til innebygde bokhyller istedet! Har fått det helt sånn jeg vil ha det!! Skyvedører. (jadda, skal trene på å få snudd det bildet)
TRODDE jeg skulle få god plass, men jammen er det ikke ting til overs da gitt... jaja får sette igang tenkeboksen..

Har altså dilla på lilla... ble 2 hvite vegger, med nydelig hvit tapet med svakt sølv og hvit stripete bladmønster.

2 kommentarer:

  1. Så fint du har fått det!!! Søndagshilsen :o)

    SvarSlett
  2. Takk takk Elin! Jeg er skikkelig fornøyd altså! Verdt alt strevet og rotet! Klem fra Ann-Kristin

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..