Totalt antall sidevisninger

lørdag 2. oktober 2010

NY BOK! - Øya av Victoria Hislop

En spennede lørdagskveld hos meg.. Begynte på min nyinnkjøpte bok.. godt inntulla i det grå pleddet under boka :-)
(Jepp - jeg synes det er kjedelig med Skal vi danse på tv`n... )
Litt artig at boka handler om Hellas og Kreta... Elsker jo grekerne.. MÅ TILBAKE DIT SNART! Ikke nødvendigvis Kreta altså, men et sted de snakker gresk, møte de hyggelige menneskene, spise god mat, vandre i ruiner, ta de greske båtene, se det greske blå og hvite flagget.. kjøpe flere "greske guder" til samlinga mi.. (Har "bare" 5 stk, mangler 7..)
Jeg må gjennomføre den øyhoppeplanen min snart.. ble jo avlyst i år.
Åh, lengter etter en ny sommer ALLEREDE! :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg las denne på årets Kreta-tur :) Likte den veldig godt!

    SvarSlett
  2. Boka kan så absolutt anbefales :-)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..