Totalt antall sidevisninger

lørdag 30. oktober 2010

Opprydning i vinduskarmene!

Heisann! På tide med en kraftig opprydning OG FORNYELSE i vinduskarmene før vinteren setter inn.. (og forhåpetligvis tar ikke panelovnene kverken på de stakkarene... )

Først noen FØR bilder...

Og så kommer det ETTER bilder med de nye plantene...
(kasta jo selvsagt ikke ALLE de gamle plantene da....)

ps, skal kjøpe meg flere hvite potter altså... de grønne der er bare en kriseløsning...
Skal prøve meg på en BONSAIPLANTE!!

Desember kaktusen jeg kjøpte i fjor begynner å blomstre så fint så!! Den største andre kaktusen er novemberkaktus, kommer noen skudd på den også.. (men den blomstret (hvite) for ikke så lenge siden. Og så har jeg en påskekaktus. Men det er jo lenge til enda....

Men HVA skal jeg gjøre med denne idiotiske MANGOPLANTA!!!! JADDA planta en stein i sommer.... merklig sak... skal - skal ikke.... HJELP!!!!! Noen erfaringer?? er det håp???

ps... beklager at det ble med noen MOPPER på et eller flere bilder... men et sted må tørkestativet stå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..