Totalt antall sidevisninger

søndag 17. oktober 2010

Stua og kjøkkenet mitt

Her er stua mi. Gjorde et mini forsøk på å rydde opp litt..
Dette er de greske tingene mine, samler på de 12 greske gudene bl.a! Er såååå fornøyd med denne plasseringa! Malte altså seksjonen og vitrine skapet i vinter. Litt av en jobb, men resultatet ble jo bra synes jeg :-)
Ny sofa i mai måned! Elsker puslespill! her er de fra New York (2000 brikker) og London (1000 brikker). Har fra Roma og Paris også.
Og her er kjøkkenet mitt. 4 grovbrød står i ovnen! Veggene er grønne, men det synes kanskje ikke på dette bildet.. Jo, litt oppi hjørnet, ja.

Så dette var en liten smakebit på hvordan jeg har det hjemme! Kommer flere bilder etterhvert.

3 kommentarer:

  1. Artig å se hvordan du har det :-) Jeg er ikke noe på å følge blogger etc men da jeg fikk mld din måtte jeg jo sjekke og kommer til å følge med din. Skal bli artig å følge. Kate

    SvarSlett
  2. hmmmmmmmmmmm hvilke tidsone har denne bloggen. Klokken er 21.51 her hos meg he he
    Kate

    SvarSlett
  3. Skjønner hvem du er Kate!
    ja, den klokka blir jeg sprø av! og jeg greier ikke få stilt den! Ser jo ut som jeg skriver alt på natta.. og DA sover jeg, helt klart!
    Men finner vel ut av det en vakker dag.. Så koslig å høre fra deg! Lenge siden sist nå!
    Klem fra Ann-Kristin :-)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..