Totalt antall sidevisninger

torsdag 4. november 2010

Barndomshjemmet mitt

Bare en super liten titt der hvor jeg vokste opp... som så mye annet ; alt er finere på sommeren... Det får komme til neste år... Eller vinterbilder...
Men altså.. driver altså med PROSJEKT GRUSFYLLING... Pappa orker jo ikke dette selv, så da må den eneste ungen trå til... Har vært mye å gjøre her i sommer / de siste årene!!!
Veien trengs så absolutt å fylles på med grus... nærmer meg slutta (?????) snart nå...
Spar utover litt av gangen...


Bilde tatt FØR jeg har trillet 10-12 trillebårlass fra haugen bortved garasjen..
Og her er dagens arbeidsinsats...
Ps Vinduet oppe til høyre var mitt rom... lyse rosa selvsagt... Men det er snart 16 år siden... hadde nok valgt en annen farge I DAG!! Og foran der er det ille gode epler... Hadde masse frukt trær før, men nå er det bare det (vinterepler - Åkre) + et med sommerfrukt (Seftaholm) igjen. Når jeg var liten elsket jeg å klatre i epletrær og andre trær! Brukte nok metervis med plaster.. Når jeg tenker meg om, så klatret jeg i dette treet senest i fjor... eh... med stige da, og så ville jeg ha tak i akkuratt DE eplene... sikkert litt av et syn!!! Håper ingen naboer tok bilde... hihihihi

jaja, huset er ikke så fint denne veien.. (badet er bygd på nytt) Flere SKRÅTAK!!! Huset er fra 1928.

Ja, her ser det jo litt rufsette ut på høsten... Men nedover her (jadda, kjempestor bakke!!) stod jeg på ski når jeg var liten. ... Og i "gamledager" når mamma levde, så var det selvsagt mer blomster og velstelt oppi her da.... Har lissom ikke energi til å gyve løs... hadde jeg bodd her selv så hadde det jo hvert annerledes... ..... og ja, skal ha på grus foran bilden her også... blir bra sølette her nemlig!!! store vanndammer...

Kommer nok flere bilder etterhvert, har flere på dataen... men disse er fra i dag.

På tide å finne veien til køya... god natt :-)

1 kommentar:

  1. Måtte bare inn for å ønske masse lykke til med matchen i morgen!!!

    Skal på kamp selv også. Kjører fotballavslutning for aldersbestemt fotball (frøkena er med og spiller) i morgen med pizza og Lerkendaltur. Rosenborg møter Ålesund Jeg og jr tar sesongkortplassene, men mannen sitter sammen med jentelaget han er trener for.

    Ha en fin lørdagskveld :)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..