Totalt antall sidevisninger

mandag 15. november 2010

Englebildene mine har endelig fått ny ramme!

Jeg har nå endelig fått rota meg til å kjøpe nye rammer til mine gamle englebilder! Synes de er så fine.. har hatt de siden jeg var liten.. (de har hvertfall hengt hjemme i gangtrappa.. og de snappa jeg til meg når jeg flytta...)

Har tenkt kanskje å pynte LITT på ramma, siden veggen også er hvit.. Finne noe passende å lime på eller noe sånt...


Da jeg og en vennine var i Stockholm for 2 år siden fant jeg dette kortet i en gammel butikk som hadde alt mulig sånne nostalgiske ting. De hadde flere lignende kort også, men jeg kjøpte jo selvsagt kun dette kortet som var likt mitt kjære englebilde.. #....angre angre...#  I Gamla Stan tror jeg det var... Det var vel der jeg kjøpte den boksen som er formet som en cola automat også... 

Mens jeg er innepå Stockholsturen...
Jeg greide bare ikke gå forbi denne herlige myke teddyen her... alle skjønner det vel... Design lissom også da... Bukowski står det under foten.
Et herlig minne fra en kjempekoslig tur!
Så MyrteMy - vi mååååå bare dra på tur neste år!!!! Samme hvor - jeg blir med! 

Ha en fin uke! Kun 2 uker til advent!  

3 kommentarer:

  1. Fine de englebildene, og rammene var fine hvite, synes jeg. Men jeg er nok en anelse mer minimalistisk i stilen enn deg, i alle fall der jeg har stil og ikke bare rot;-) Hurra for forskjellene:-)

    Ja, vi må ta en tur, gleder meg allerede:D

    SvarSlett
  2. Tja, jeg tenkte nå bare å finne et kors eller noe passende da ;-P

    skal begynne å legge hodet i bløt angående storby (eller liten by!) Men først er det Venezia som lokker!

    SvarSlett
  3. nydelige bilder. Enig med MyrteMy-fint med hvite rammer. Jeg har nok en helt annen stil enn deg men er veldig glad i engeler.
    Kate

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..