Totalt antall sidevisninger

søndag 14. november 2010

Farsdag

I dag er det altså FARSDAG! Og det må jo feires! Så jeg hentet min kjære far hit på kaffe og napoleonskake! Og han hadde jo heller ikke sett de siste oppussingsprosjektene mine det siste året...

Synes det ble fint pyntet , jeg... (serviettene kom på etterat jeg tok bilde...) Penservice t.o.m!
Kaffeservicet (til 12 personer) er fra ca 1946! Stemplet Polen. Farmoren min kjøpte det visst rett etter krigen sammen med et lignendes middagsservice (til 18 personer) Og foreldrene mine fikk det i bryllupsgave. Nå har jeg overtatt det :-) Får vel neppe 12 stk til kaffe noengang, men kan jo håpe!


Og siden jeg er en nybegynner av en blogger... så glemte jeg å ta bilde at kaka før den ble spist i hurtig tempo... hihihihi




Måtte lissom grave frem disse fra julepynten... kjøpte de i fjor på Skeidar.


Slang inn et bilde av kveldsmaten også, jeg... Grovt pitabrød i brødristeren. Med en avocado i biter blandet med salatkrydder. Halv tomat i skiver og 3 skiver med svinestek. 
(Stappa`n litt for full så den spjæra...) 
Men godt ble det! 

Ha en fin fin søndag videre! 
klem 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..