Totalt antall sidevisninger

torsdag 25. november 2010

Fredrikstad har røkka opp i år

Fredrikstad har røkka opp i år
Fredrikstad har røkka opp i år
røkka opp i år
røkka opp i år
Fredrikstad har røkka opp i år

synges gjerne ca 10 ganger...

Ingen tvil om hvor jeg har vært i 10 kuldegrader i kveld... :-)
Tar nok noen dager før alt har sonki inn... Men myyyye lysere i dag enn for et år siden hvertfall!! da var det svart da!!! i mange uker!! måneder.... hele vinteren..... MEN så begynte HÅPET å komme snikandes igjen...
Den rød og hvite kriblinga begynte...

For Fredrikstad
For Fredrikstad
står vi en for alle og alle for en






(vi fikk lov til å gå ned på banen altså!!!)
ps - jeg sitter selvsagt på langsiden...
Blir nok en fornyelse på det sesongkortet mitt for 3.dje året nå...
(hadde vel gjort det uansett vel...)

god natt!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer!!! Hærlig og vellfortjent :D Har fulgt med litt i kveld jeg og!

    SvarSlett
  2. Da ses vi på Lerkendal neste år!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..