Totalt antall sidevisninger

tirsdag 2. november 2010

Ikea tur

Bråbestemte meg i går og spurte min kjære vennine Monica  om ho ville bli med til IKEA i dag.. Og svaret var selvsagt JA! (Mot at JEG kjørte selvsagt! hihihi) Det ble en kjempehyggelig ettermiddag! For etter 20 års vennskap så har det jo blitt "noen timer" shopping isammen!!

Det ble jo med noe i handleposen hjem også...
Truls måtte bare undersøke hva dette var for noe..

Mye lys altså... de røde lukter det "røde frukter" av. 2 nye mat/vann skåler til Truls.. (innbiller meg at han liker å bytte på fargen... hhihihi) 4 bokser til papirrot på soverromsskapet.. (Har jo ingen skuffer lengre...)
Og så falt jeg får dette myke saueskinnet....
Stekeform... (siden jeg brukte det jeg hadde til planting og sånn i sommer.. ops..)
Glemte denne her... MÅ jo ha rødt og hvit julepapir! kan jo ikke greie seg uten det, ikke sant??? alle skjønner det??? hihihihihihihihihi :-)


3 kommentarer:

  1. Hehe, morsomt med katter som skal snuse på alt :)

    SvarSlett
  2. Jeg skal også en tur på Ikea og kjøpe julepapir, så det sist jeg var der. Vi var faktisk en tur i går óg, og titta på ny seng, og spiste middag, de hadde pinnekjøtt på menyen om du kan tro det:o

    Katter er jo nysgjerrige av natur, hihi;-)

    SvarSlett
  3. Heldig du som bor litt nærmere Ikea! Vi må kjøre i 1,5t vi... 10,4 mil en vei :-(
    Oj, det var synd det ikke var pinnekjøtt når jeg var der da! Tok bare kjøttbollene..

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..