Totalt antall sidevisninger

lørdag 6. november 2010

Lørdagskveld

Hei! bare en liten lørdagshilsen fra meg!
Koslig med lys i høstmørket!
(...og JA jeg rydda litt før jeg tok bildet... hihihi)

Er sååå fornøyd med de hvite flate lysestakene jeg kjøpte på Ikea her om dagen faktisk!
(De grå telysestakene er vel fra loppemarked engang..)
Chai te hvis noen lurte...
Og SMASH sjokolade.. er LØRDAG jo!!! eh, har igrunn vært litt for mye "lørdag" denne uka...

Er ikke denne koppen nydelig... hunden til venninen min... Benny døde dessverre brått av nyresvikt for en uke siden.. bare 10 år gammel... Herregud som jeg savner den ulldotten.... (Japansk spisshund)
Ho sendte meg melding natt til lørdag.. Holdt meg i aktvitet hele lørdag, for å slippe å tenke så mye.... Det merkes på antall blogginnlegg kanskje...

Venninen min (Solveig) var 60 år for 1 mnd siden, og da fikk ho 2 sånne kaffekopper, og så måtte jeg jo bestille meg 2 selv også. Men nå har ho bestilt seg ny hund, akkuratt maken.. Kommer om 3 uker... Blir rart det og... Men ingen blir som BENNY!! Nei huff, nå kommer tårene igjen...


Måtte bare ta bilde av desember kaktusen min!

hm, kommer seg denne her og.. November...

Verdens skjønneste pusekatt!



Det nye saueskinnet mitt er litt skummelt enda tror jeg.. han går omveier rundt det! Snåling... det som er sååå mykt!

Dere får ha en koslig lørdag!
klem :-)


1 kommentar:

  1. Pusen din er som alltid skjønn, men så trist med Benny da:-( Kjipt når dyra dør, og du har jo hatt din del av det og vel så det:s

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..