Totalt antall sidevisninger

lørdag 13. november 2010

Mitt nymalte kjøkken!

Jeg fikk endelig rota meg til å gjøre noe som har surra i bakhue noen måneder.. og DET er igrunn et lite prosjekt...

Nemlig male mitt grønne kjøkken hvit! HVIT HARMONI heter fargen hvisnok... Og så måtte jeg jo ha nye julegardiner også ikke sant???

Og så er jeg i opprykkstemning de luxe etter kampen i går, så da disse rød og hvite rosene lyste mot meg, bare måtte jeg... (Måtte fordele de i 2 vaser da.. :-) )



Og så har jeg stappa den grusomme mikroen inn i kottet på hylla... Satt kaffetrakteren inn i den kroken istedet.. bruker den jo bare 2-3 ganger i måneden, og det er jo noe som heter skjøtledning!
Er ille fornøyd nå hvertfall!
(så det har blitt ommøblering de luxe i dag...)

Skal henge opp det fine brettet altså. Har tenkt å hekle et fint oppheng til det.

ps jeg har fliser av elg og laks på veggen altså!
Har tenkt å ha noe på denne veggen også altså. Hadde en "mat" klokkestreg her som jeg har sydd selv, men den trengtes en liten forsiktig vask.. så får se om den kommer opp igjen.

Kjøkkenet sett fra stua.
Ekstremt ryddig igrunn...
(vaska opp før jeg tok bilder hihihihi)

Pusekatten har Ludvig som matbrikke for øyeblikket..

Og så har jeg kjøpt ny større ramme til familiebildene mine.. satte inn noen nye bilder også....
Foreldre + 3 kjære tanter. er visst noen av meg der også...

Er fornøyd med arbeidsinnsatsen, jeg.... 

ps... den sjokoladeavtalen fikk en liten "pause" i dag kan man vel si... (tenkte jeg skulle skrive at den gikk te hælvette, MEN det er jo ikke særlig pent... knegg knegg...) På`n igjen i morra... eller NÅ mener jeg... 
Men da blir det yndlingskaka mi... NAPOLEONSKAKE! 

Ha en fin fin lørdag videre! 
klem fra Ann-Kristin 

  

2 kommentarer:

  1. Så moro å få få følge deg i hverdagen! Ble skikkelig fint på kjøkkenet ditt! pst. jeg og tuppa ut microen. Skifta benkplate på kjøkkenet i forrige uke, og vips så ble den bare helt feil... He-he :)

    Og så moro med Fredrikstad om dagen da! Spennede, spennende i neste match... TVI-TVI!

    Ha en super lørdagskveld :)

    Hilsen fra fjellet

    SvarSlett
  2. Hei:D Så morsomt med blogg, nå skal jeg få "treffe" deg ofte framover, det var jo kjempekoselig:-) Føler meg jo litt "uttafor alt" der hjemme når jeg har flytta så langt bort...

    Håper alt går bra der borte i øst, klem fra meg i vest:D

    PS.Ser nå som jeg skal kommentere din blogg, at jeg visst har en nesten glemt en selv også... Men du er nevnt:D Kanskje jeg blir inspirert igjen nå som du blogger;-)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..