Totalt antall sidevisninger

lørdag 25. desember 2010

1.juledag

I dag ble det en forfriskende skitur i 13 minus! MÅTTE jo prøve de nye vottene mine! Passet perfekt til skigåiing!

Gikk bare rundt og rundt på et jorde altså, orka ikke "køkjøringa" i lysløypa.. Men var jo oppkjørte fine løyper der også :-)

Til kaffen i dag ble det krumkakekopp og cottage cheese med multer! (Nora`s rørte frosne multer altså - skikkelig skal det være! ikke noe søtt syltetøy her nei!) Egentlig tok jeg dette bildet i går (lunsjen min...), men måtte ha det i dag også... virkelig en god kombinasjon som kan anbefales!




.... jeg måtte bare ta bilde av min fars sjarmerendes "juletre" i går... må nok innrømme at jeg begynte å le... (julekulene hans ligger i ei skål på bordet..)

MEGET SJARMERENDE.. Eller hva synes dere... det var norske flagg hvertfall! Husk at kællen er 78 år!!

Sånn, nå skal jeg fortsette å kose meg med sjokolade - for det er JUL 1,5 dag til!! NEMLIG!!

6 kommentarer:

  1. Synes det var et festlig juletre, hi-hi :-)

    Et gnistrende flott vintervær, jammen er vi heldige !

    Ønsker deg en fortsatt fin julehelg :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Åhhh, så misunnelig på skigåinga :) Her har det ligget på minus 25 grader det siste døgnet, så det har blitt innedag... Må innrømme det hadde vær greit med litt milderer vær nå ja.

    Supert juletre pappa'n din har! Nok til at det lukter gran og at det etterhvert vil ry nåler :D

    Ha en fortsatt fin julefeiring!

    Hilsen fra Trøndelag

    SvarSlett
  3. ja, akkuratt passe kjølig her! (men ille godt under pleddet på sofaen også da hhihihi)
    Skjønner godt du er inne Elin! Hadde jeg vært også!

    Så koslig du har lagt deg til som følger Nostalgia!! jippi, nå har jeg 4 stk!

    Så fint dere likte juletreet hans! Det enkleste er ofte det beste - er det jo noe som heter..... hihihihi

    SvarSlett
  4. Tror jeg må prøve den krumkakekoppen en gang. Aldri laget noe sånt men høres veeeeldig godt ut.

    SvarSlett
  5. vel da satser jeg på at siste oppdatering ble riktig he he. Ikke så veldig inne på sånne blogger så ble litt feil med navnet i første kommentar, men men. Ha en storveis romjul

    SvarSlett
  6. hihihi så det var DEG på kommentar nr 4 også? Ja, det må du gjøre! Lage min sunne (?) multecottagecheesekrummkakekopp!! Ha en fortsatt fin jul Kate! skrævles!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..