Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. desember 2010

Snart tid for Trysil ferie!!

I morgen drar jeg atter en gang til jobben`s hytte på Trysil! Fjerde gang jeg er der, sist var i mars i år. Blir bare til torsdag altså, men godt med et pusterom nå i desember !! Har pakka ned 2 bøker (i tilfelle jeg slippe ropp for lesestoff...) kosedress og kosesokker, lettkakao og en haug clementiner. Så nå skulle jeg være berget. eh.. + ei stooooor plate Walter`s mandler... (hehehe - får lov til det vel?? You know who you are!! )
Til og med langrennski har jeg lagt i bilen! Blir nok ikke milevis med turer, MEN forhåpentligvis er det nok snø til en liten tur hver dag. Men avslapning er hovedhobbyen min denne gang!!)

Lover å ta masse bilder, men imens får jeg putte inn noen bilder fra oktober 2009. (hadde ikke så fine bilder fra mars)

Her gikk jeg visst til toppen av Trysilfjellet. Ikke 10 ville hester (eller andre dyr :-) ) får meg til å stå slalom ned de bakkene her! Men å gå på beina i begynnelsen av sesongen var intresant! gooood utsikt!
(hytta ligger på Fageråsen - for er som er kjent)

Stapp fullt her på vinteren altså, 20 min å gå fra meg. Blir vel kanskje et cafe besøk her i år også. ( i en av restaurantene da.. )

Vandretur mot Falufjellet var vel dette her..

Brua over mot Trysil sentrum

Kjent og kjært! Føler meg HJEMME hver gang jeg går inn døra lissom!!

Ha en fin fin desember videre! snart er det JUUUUUUL!!
klem

3 kommentarer:

  1. Kos deg på hyttetur! Gleder meg på bildene :)

    God adventslørdag til deg!

    SvarSlett
  2. Takk takk Elin!! ferien skal nyyyyytes!!

    SvarSlett
  3. Så koslig :-)

    Kjekt å ha en hytte å reise til.

    Ønsker deg en fiiin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..