Totalt antall sidevisninger

fredag 28. januar 2011

God helg!

Er her enda altså, har bare ikke hatt tid til å blogge denne uka..

Nå begynner jeg å bli grådig lei av isette veier og småkjølig vær, NÅ VIL JEG HA VÅR nemlig!!
Begynner å tenke på hva jeg skal plante til våren... klør i fingra... MEN jeg får starte så smått når jeg kommer fra ferie i midten av mars... Ingen grunn til å starte før Vietnamferien..

Tror igrunn jeg skal lage meg grønnsaksbed uttpå plen her... tenkte ille på det i fjor sommer, men kom aldri igang lissom.. Kjøpte meg et minidrivhus til å ha på verandaen min, men inni der ble det for varm for sarte planter stakarr... men urtene gikk greit. (halvparten hvertfall... ) hm... tenke tenke....

Ønsker altså alle en innmari koslig helg!

klem fra Ann-Kristin

5 kommentarer:

  1. Helt enig ! Selv om det bare er januar er jeg klar for våren... :-)

    Ønsker deg en fin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Hei der!
    Har kost meg inne på bloggen din og sett på mange flotte bilder. For en fantastisk natur i innslaget under her! Søt katt har du også, lignet veldig på vår Cæsar:) Jeg har litt dårlig tid i dag og skulle gjerne lest mer. Legger meg som følger og kommer tilbake senere. Velkommen til en titt inne hos meg også:)
    Nyt lørdagen, klem fra meg.
    Anne Karin

    SvarSlett
  3. Ja nå lengter vi mot vår selv om det fortsatt er vinter litt til. Kjøpte meg noen perleblomster idag.. det hjelper litt..

    Så koselig at du også har roseserviset. Det er jo bare så lekkert. Har ikke til så mange som deg, men det er jo så flott. Heldig du som har middagsservise med roser også:)
    Ønsker deg en flott Lørdagskveld!
    klem fra Thea

    SvarSlett
  4. Hei.

    Jeg signerer den. Lengter etter vår. Og det er like isete her. Det gir å kjøre bil en helt ny dimensjon. Rene berg-og-dal-banen.

    Nå sitter jeg her i FFK-drakta mi. Har akkurat hatt fotballfest for 12 åringen min og da var fotballdrakt dagens antrekk. Kan med hånden på hjertet si at det føles fint og at jeg venter på seriestart.

    Ha en fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..