Totalt antall sidevisninger

søndag 16. januar 2011

Harrytur!

Ble BRÅTT en kjapp Svensketur i formiddag... snøen regna jo bort alikevel, så den planlagte skituren gikk i vasken.. (eller i vannpytten blir det vel..)

Utrolig LITE i handleposen denne gangen! Men svinsa jo selvsagt innom yoghurt og cottage cheese hylla...
Fryseren er sånn passe full, så jeg får spise opp det jeg har først... 1t unna er jo ingenting!
Og JA dere ser riktig, ikke sjokolade!! januar skjerpning jo! hihihi

Tykk god joggedress.. salg selvsagt.. 400 kr for hele settet... ikke begeistra for SVARTE KLÆR , men bedre enn blå..


OJ visste ikke at stormenes tid bøkene var på film engang jeg! Leste jo bøkene i fjor for andre gang.. Katedralbygging.. Denne skal jeg kose meg med en kveld jeg har fri!
Ellers er det meget bløtt her i Fredrikstad...  Nå vil jeg ha VÅR!!!! Klør i fingra etter å grave i jorda ute nemlig!

KLEM FRA
ANN-KRISTIN

4 kommentarer:

  1. Tror du kler sort og hvitt jeg, he-he :D Flinkis som ikke shoppet sjokkis da!!!!!

    SvarSlett
  2. Hei.

    Jeg er også fra Freista ☺ og lidenskapen er FFK. Og ille spent på hvem du er. Sikker på at jeg vet...

    Mona C

    SvarSlett
  3. ååååå nei!!! det tenkte je gikke på!! jajaja sesongen har ikke starta enda :-)
    Mona Christin: tror ikke jeg har sett deg før, men kan jo hende jeg har vært litt fraværende.. hihihi

    SvarSlett
  4. Vet ikke om du kan kjenne meg igjen fra bildet. Har lengre hår nå. Sesongkort så klart. Felt H.

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..