Totalt antall sidevisninger

torsdag 6. januar 2011

Masse snø!!!

Men først er det bilder av den nye duken min jeg kjøpte i går!
Så dette er min nostalgiske duk! Sånn kjøkkenhåndkle mønster!!

Og så måtte jeg jo ha noe å lese på... ISABELLAS abonerer jeg på altså... sånn blanding av hage og interiør... Har hatt det siden i sommer eller noe sånt.

Vietnam... neste reisemål...

= Fredrikstad ... prøver å få kjøpt dette fine bladet hver måned, men ikke hver måned jeg greier å få tak i det.. blir fort utsolg - og jeg må LETE etter rusmisbrukerne... Men i dag fant jeg en meget BLID tannlaus gutt som solgte.. Herregud, de er jo mye høffligere og blidere enn butikkansatte!! ha en fin dag! jadda - vet jeg støter rus for dem MEN uten dette bladet så ville de ha tigget penger alikevel... (ja, jeg ga noen kroner til de som stod ved parkeringsautomatene - synes jo lissom synd på dem da...) MEN de utenlandske østeuropeerne kan dra til ... for min del, de får ikke en 50 øring engang! Men rusmisbrukerne er lissom "våre" SÅ DET SÅ!! Det er alltid "noens sønn" eller "noens bror" ... Ingen vet hvem som havner på skråplanet av de vi er glad i.


kremt... jepp - yndligshobbyen hans er å SOVE... hvertfall på vinteren.
La på en spisebrikke av Solan og Ludvig
.. herlige!!  Truls har fått Solan på ski..

Dette var altså i går...




Måtte en liten måkeøkt til på morgenen før jobb...

ops glemte å snu den i windows programmet...

Etter en lang arbeidsdag OG MÅKING foran garasjen... Var det hjem til pappa og MER snø... MEN med snøfreser.. ikke helt lett å få i gang, men det gikk.

Hvis ikke hjemmesykepleien kommer seg frem NÅ så kan de .... hm bør vel ikke fortsette den settningen der.. (de hadde heldigvis parkert uti veien i formiddag.. vassa inn..) Og noen av dem kan hverken   rygge eller snu...

Og om ikke dette var nok.. så gikk jeg jammen i meg en time på ski når jeg kom hjem!! Til skihytta. !
Var litt duggette det kameraet mitt..

Tipper det er ei som blir støl og sliten i morra!! Kroppen verker allerede... men deilig å sovne skikkelig sliten da!!

Ha en fin torsdag kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..