Totalt antall sidevisninger

fredag 14. januar 2011

Nytt kamera!!

I dag har jeg kjøpt meg nytt kamera altså! Et som kan zoome litt bedre enn mitt gamle...
Fujifilm EXR heter det visst. Jenta i butikken stilte inn alt for meg, så det var bare å knipse løs!
2999,- hos Elite foto altså. (+ minnebrikke bl.a da)

Var sliten etter shoppinga, så jeg dumpet ned på en kafe 5 min senere.. med kylling. eh, hvorfor er jeg PÅ KAFE, når jeg egentlig skulle vært på trening halv 5???? det der er et mysterium... Håper noen kan løse det for meg... ihihihihi Noen som kjenner seg igjen??


Viktig å vaske seg...Han er så blank og fin i pelsen så!


Oj, så tydelig denne vesle tassen ble da!!!

Legg merke til den lille kaktus"biten" ved siden av venstre øye.. kanskje den blir stor etterhvert.. så den i går!
Dette er det gamle kameraet mitt.

Og her er pappesken til det nye.

På shoppingrunden ble det også mer... treningstrikk (Medium) ...  Ny røykvarsler (til både meg og min far..)
Og så kjøpte jeg ny lampe til soverommet, men den glemte jeg å ta bilde av...
Så etter større ryggsekk til ferien..
Oj, og så  ble det adventstelysestake, med små lyspærer inni til 30 kr. (Bohus, der jeg kjøpte lampa) Men denne ligger i bilen, får oppbevare den hjemme frem til 1.advent..


Ja, dette var den første testen med kameraet mitt... Får studere bruksanvisninga.. (for jeg har sikkert glemt halvparten av hva jente i butikken sa allerede...

Ha en ille koslig helg alle sammen!!
klem!!

1 kommentar:

  1. Grattis med nytt kamera ! Kjekt å ta bilder :-)

    Ønsker deg en fin kveld i ruskeværet
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..