Totalt antall sidevisninger

søndag 2. januar 2011

... og så var jula 2010 ute...

Heisann!
... igår fant jeg ut at jeg skulle ta ut juletreet.. begynte å drysse litt nemlig.. Og mens jeg hadde eskene fremme, så tok jeg liksågodt ned alle nissene også.. Og i dag tok jeg av dukene... MEN JULESTJERNENE MINE LEVERI BESTE VELGÅENDE ENDA.. (og JA de er kjøpt på Plantasjen alle 3.. er så mange som klager over de blomstene der har jeg merket meg!!... mine 2 eldste er sikkert 4 uker..så det så!)

Begynte på ei lue i romjula.. er kanskje litt mørkt bilde, men det er lilla drops garn. en rett og en vrang.. har lyst til å prøve meg på sånn flettemønster, men det får bli en annen gang... er igrunn flinkere med hekling, jeg.. Men det er greit med noe som man slipper å konsentrere seg på... 
Tenkte jeg skulle måle på lua jeg fikk av Monica til jul.. (men denne lilla her er jo litt kald i masse kuldegrader..)

Og her er de greske figurene på plass..

Satte sølvtingene her, jeg.. den orkideen jeg hadde her hadde sett sine bedre dager mener jeg.. men den blomstra jo i 3 mnd!! (greske duk på.. oliven.. var egentlig en gave til mamma for en del år siden..)


Fikk jo en fin hvit duk av Mona til jul...
eh, jadda, jeg HAR strykejern...
....blir fort ting og tang på bordet ... og det TØRKESTATIVET er vel ikke spesielt vakkert i stua, men .... dårlig klestørk ute for tida lissom...
Nei, nå må jeg besøke en vennine/nabo før jeg drar på jobb kl 14... 
klem 

1 kommentar:

  1. Kjempekoselig med jul men godt å få den ut også he he. Jeg ryddet vekk julen igår.Veldig glad i julen men når nyttårsaften er over da er jeg ferdig med den. Jeg er ganske så flink med blomster generelt men julestjerner får jeg bare ikke til. Prøver hvert år og kjøper en og holder den en uke er jeg heldig he he. Luen blir sikker god og varm :-)Trivelig søndag til deg

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..