Totalt antall sidevisninger

lørdag 22. januar 2011

Vakkert vinterlandskap!


Tok en rusletur på min barndoms badestrand i dag.. SALTHOLMEN... "litt småkjølig" til å legge seg ned med bikinien, men ikke lenge til nå!!! drømme drømme...


Greide ikke vente med middagen til i kveld..
Ytrefilet, pepperbiff
rødvinsaus
lettstekte squash, paprika, vårløk og brekkbønner
hvitløkskroketter
grønn pesto

Et utsøkt måltid!!!


Og det var også den TROIKAEN jeg koooosa meg med til kaffen nettopp!! Nemlig den som jeg kjøpte he rom dagen!! tror det må være ny rekord! Loggi i kjøleskapet i 3 dager! vov!!


Tulipanene er bedre utsprunget i dag..

Tilslutt ønsker jeg dere alle som er innom en innmari koslig lørdagskveld!!
klem fra Ann-Kristin

7 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder ! ja vinteren kan være flott :-)

    Utenfor døren hos meg er det klink is på 4. uken slik at selv 4hjulstrekkeren begynner å slite. Må tilstå at jeg er litt forsynt også..;-)

    Ønsker deg e fiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Takk takk Nostalgia :-)
    Ja, ser på nyhetene/avisene at det er mye is i Bergen.. Kjenner ei annen ei derfra også.. Det er igrunn bra strødd i området rundt meg nå... Men det er vel en fordel å bo i et tettbygt strøk..
    Lengter etter våren jeg også!!

    SvarSlett
  3. Flotte vinterbilder Ann-Kristin!!! Her er det + grader og regn, det positive er at isen er borte vekk:-) Veldig glad for det. Synes vinteren er flott sålenge det er kaldt og snøen ligger men her på vestlandet blir det stort sett isete holkeføre og det er ikke noe gøy.
    Nå husvask. Ha enfortreffelig søndag

    SvarSlett
  4. Hm, dere bor nok et stykke fra hverandre..

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder. Ordentlig vinterstemning! Jeg er så glad i vinteren, synes den har så mange stemninger:)

    Så flink du var som klarte vente med den sjokoladen..vet ikke om jeg hadde klart å vente så lenge hihi:)

    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  6. HIHIHI var ille stolt av meg selv at jeg greide å vente! Det er nemlig ikke vanlig...
    Ha en fin uke du også Fiolkransen!

    SvarSlett
  7. Hei.

    Legg ut et bilde av deg æ! Ille spent...

    Fine vinterbilder du har tatt. Ja, tenk. Her kan du ligge i bikini om 5-6 måneder. Huff... Høres ut som en hel evighet...

    Gleder meg til seriestart. Blir nok varmedress denne gangen også.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..