Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. januar 2011

Verdens vakreste dyr!

Er han ikke nyyyyyydelig.... 4 måneder... vovsen til min vennine.. Jammen kan dette kameraet zoome bra... Er så morsomt å bli kjent med ham mens han vokser og gror! Lurer på om jeg skal "gjøre noe" med dette bilde... Ho (og jeg) har nok kaffekopper... Eller kanskje bare en forstørrelse til ho.. Får pønske ut noe.. Finnes det spisebrikker tro...

Sliten av å løpe rundt... Må jo pønske ut nye rakkerstreker... Som hvordan få tak i flere av mamma`s ullsokker... hihihi


Må selvsagt ha med han her også...

eh... Hva har nå troika med dyrene å gjøre tro..  La den tilbake i kjøleskapet altså, får PRØVE Å vente til lørdag...

3 kommentarer:

  1. Skjøønne :-) Synes du er flink til å legge tilbake sjokoladen, det gjorde ikke jeg ;-)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. hihihi Har egentlig ikke noen tro på at jeg greier å holde meg unna den helt til lørdag, men .. Det gåt nok bra i DAG... og bare det er en bragd!!

    Troika er best!!
    Men har lurt endel på noe... hvorfor blir det ikke laget 200g med Troika???

    SvarSlett
  3. Så utrolig skjønne dyr!
    Flotte bilder også:) Troika er absolutt lov å kose seg med innimellom, den er jo kjempegod!

    Klem fra Thea

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..