Totalt antall sidevisninger

onsdag 9. februar 2011

en lite hei..

Bare kort innpå for å si at jeg har det bra, men litt lite tid til seriøse innlegg.. men sånn er det jo bare innimellom, ikke sant.. Men til helga har jeg FRI !! Ute veksler det mellom å være speilglatt, regn og sludd og slaps.. jippi, sier nå jeg.. blæh! Må innrømme at feriefølesen herjer vilt... til fredag er det 2 uker til jeg går til hele 23 dager med fri!! jabbadabbadooo! (knis) Da blir det 3 kosedager helt for meg selv, og så går turen til Gardemoen tirsdag 1.mars :-)

Fikk bilettene i posten i dag, så NÅ er ferien snart her!
Og så er det jo lissom småting å ordne først da.. Men solkremen er hvertfall i boks. .-) Bikinikroppen kommer vel aldri alikevel, så DEN kan jeg vel gi opp først som sist - hihihi

Nei, dette ble et kjedelig innlegg antagelig.. har ingen bilder jeg kan sette inn heller.

Så da får jeg bare si HA DET PÅ BADET !
og lover å pønske ut noe snart..

klem og kos fra Ann-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..