Totalt antall sidevisninger

mandag 28. februar 2011

En liten smakebit..

http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-reise/asia/vietnam/phanthiet/pages/default.aspx

Siden jeg ikke fikk til å lime inn bilder, så er det KANSKJE en smakebit fra Vietnam her.. (datakurs er vel kanskje en ide.. hihihi)

Tenker det blir 2-3 dager i Ho Chi Minh City, før turen går med lokalbuss 3-4t til Phan Thiet. Har ikke bestemt meg om jeg skal dra til Nha Trang også, det er 4t med buss mellom de stedene. Får se hvor nyskjerrig jeg er. Har jo kun en natt i Ho Chi minh (gamle Saigon) så jeg bestemmer alt selv :-)
Og for de som ikke kjenner meg, jeg drar alene. Er vant til det, så det går så bra så! Drar forsåvidt med Apollo, så jeg kan kontakte dem hvis det er noe.

Så nå står ryggsekken nesten pakket (håpløst med koffert når jeg skal dra på egen hånd!!) - kattepasseren har vært her på kaffe, og min far har fått besøk. Har også avtalt med min fetter at han besøker`n noen ganger og fyller på kjøleskapet. Liker best å forsikre meg om sånne ting..

Kommer tilbake torsdag 17.mars på formiddagen.. Lover å ta masse bilder til dere! Og det skulle ikke forundre meg om det ble litt shopping også :-) Har ikke pakka så ille mye nemlig.. ingen grunn til å ta med kjedelige norske klær lissom!! Men så er det den idiotiske prutinga hele tida da.. blir jo litt lei det og..

Skal hvertfall bli godt å komme seg bort! (synd jeg går glipp av resten av VM, men sånn er det jo bare..)
Så ferien min starter kl 08.30 i morgen! For da går jeg nemlig på flybussen! (flyet går 13.30)
Nøye planlagt at jeg rekker serieåpninga som dere skjønner!!
ps - er ca 30-35 grader der midt på dagen... bare sånn for å gni det inn lissom.. hihihi

Så ha det kjempekoslig her i blogglandia til jeg kommer lysebrun tilbake med ny vårlig glød!!
Kjempeklem fra Ann-Kristin

4 kommentarer:

  1. Nice :) Synes du er kjempetøff som reiser alene! Ca. 145 dager til jeg reiser til varmen... Leeenge til de....

    God tur og kos deg masse :)

    SvarSlett
  2. Jeg måtte lese 2 ganger for å se om jeg leste riktig...reiser du virkelig alene!??? Uff..jeg fikk litt klump i magen og er alltid redd når noen reiser alene, og spesielt til slike steder. Har du nettverk rundt deg og daglig kontakt med noen? Ha ha...nå kommer hønemora i meg frem. Du må ha en fantastisk reise, opplev mye spennende og ja, ta masse bilder!! Men lov meg å passe godt på deg selv!
    Gleder meg til reisebrev:)
    God klem til deg og sov godt før avreisen.
    Anne Karin

    SvarSlett
  3. hihhhi åjadda, er ingen ensom sjel!! Men takk for omtanken! Man blir jo kjent med mange da vet du! Og det er mange turister der. Sov godt inatt, selvom det kribla litt..
    ps Jeg babler i vei på mitt sjarmerendes (??) engelsk, og er ikke redd for å spørre om veien og sånn, så slapp av du Anne Karin! Tenk, gjøre hva man vil i 15 dager!! stå opp når man vil, og dra hvor man vil! eller bare flate ut på ei stolseng!
    Bilder kommer! Men nå må jeg legge sammen siste rest av klesvask, og gå til bussen 7.20 herfra.

    klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Wee, så utrolig gøyt!
    Det blir nok en uforglemelig tur med utrolig mange gøye og nye opplevelser:) En muuuule misunnelig, på varmen ja;) DU kan godt sende noen av gradene og litt av solen hjem til oss... Vi skal ikke klage;)
    Tøft av deg å reise alene, det hadde aldri en pyse som meg turt... Ha en fantastisk tur, klem♥

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..