Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. februar 2011

Endelig FERIE!

Det snør her, men det synes ikke på bildet..
Hadde egentlig planer om å dra inn til Oslo & ski VM i dag, men fant ut at sofakroken fristet mer i tåka.. (og så var jeg sliten..) Og det var kanskje like greit... glana på tv.. Men gikk jo som resten av ØSTFOLD glipp av gullinnspurten til Marit pga et idiotisk strømbrudd..
Får prøve å få den rompa mi plassert på toget i morra istedet... KANSKJE.
Går jo glipp av mesteparten av VM siden jeg drar på ferie til tirsdag..

OG JA, det går an å sove sittendes...
Jeg er veldig fornøyd med de nye tallerkene mine.. Dagens middag var rekewook med rød curry. Ble litt sterk men det får gå.
(vannkastanjer, brekkbønner, røde bønner marinert hvitløk, pepper. )

Snødde mer i dag.. NÅ vil jeg ha vår!! X fingra for at snøen er borte når jeg kommer tilbake fra Vietnam 17.mars! Kan jo håpe.

Ha en fin kveld videre!
klem fra Ann-Kristin

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Ja, tenk at strømmen gikk akkurat da. Trodde først det bare var hos oss og sjekket sikringen, men den var det altså ikke. Godt en har radio med batterier.

    Hvor skal du reise til uka?

    Deilig med seier i dag. 3-0 er kjempebra. Og vi var også det beste laget. Heia guttane.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Jeg drar til Vietnam til tirsdag! Har bare flybilett + første natta i Ho Chi Minh (GAMLE Saigon), blir der et par dager ekstra, så drar jeg ut til kysten 1 eller 2 steder. Mellomlander i Bankok. Spennede med et nytt reisemål!

    Og ja!! det var morsomt å slå Brann!

    ps kommer meg visst ikke til Oslo i dag heller.. all den køen frista ikke lissom... er vel litt bedre med transporten i dag, men.. Og man ser jo igrunn bedre på tv..

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..