Totalt antall sidevisninger

fredag 11. februar 2011

Fredagskos!

Ja, nå har altså fredagsroen senket seg.. Har gått til innkjøp av tortilla lefser med tilbehør.. (sjokoladen er dessert altså!!) Dette blir sikkert middag til meg hele helga..
Så en ny Premium på Kiwi nemlig.. og jeg blir jo påvirket av reklame jeg som alle andre.. tok 3 biter nettopp.. åh, herregud, NYDELIG!! bør nok nyyyytes i små biter ad gangen! Liker litt finere sjokolade lissom... (selvom Eldorado selvsagt kan gå ned på høykant det også..)
Kristin: hehehe - tok meg på fersken i dag du...
Har aldri vært et MATVRAK, men SJOKOLADEVRAK - er det noe som heter det tro... NÅ er det det.. hhihihihi


Ble litt avbrøti i matlaginga.. Grep kameraet.. Pusen begynte nemlig å leke med ledningen til ovnen min, og det er jo ikke bra.. så jeg hentet en mus til ham.. men det tok ca 10 sek så var den dyttet under sofaen... og den nye sofaen er så lav så han kommer ikke under. Dermed "hentet" han flere mus... eller prøvde... for hele boksen vælvet selvsagt...

unnskyld mamma, tenker han sikkert nå..

Og her var første lefse klar... eh, ser dere hva jeg manglet på denne her...

Er det flere som fremdeles har denne gamle serien forresten? Har lissom ikke hjerte til å kvitte meg med disse.. ikke så ofte de er i bruk, men morsomt er det jo! ps det bestikket er klumpette å holde i...
Lefsevarmeren er jeg ikke så fornøyd med, men kjøttdeigvarmeren (med telys under) er helt topp!! Hender jeg bruker bollene til noe annet da. Jeg hadde trefatet til å svinge rundt (til de 4 små bollene) men det tok så stor plass, så det havna i søpla. Bør  nok ha et stort kjøkken bord til det fatet!

ps, har dere gjettet hva som manglet på tortillaen? jepp - kesamen.. ble litt sterk sterk uten den første. Og det var litt "rar" smak på fajitaskrydderet, er bedre tacokrydderet..

OG den sjokoladen var jo bare helt himmelsk til en kaffekopp!! nyte! sjokolademousse inni + litt sjokoladesaus på toppen. (men jeg synes det hadde en touch av bringebær, men det var vel bare meg som synes kanskje..  ops, skrev istad om sjokoladen ja.. snakker om å bli helt blindet.. og glemsk..

ha en nydelig fredagskveld!

ps mamma`n min kunne ha vært 75 år i dag.. tenke tenke... (men hun ble bare 67.. sånn er det bare.. ) Så denne dagen er din, mamma!!

5 kommentarer:

  1. Her var det mye deilig til fredagskosen. den sjokoladen må jeg teste :) Takk for hyggelig kommentar, og så kosleig at jeg fant deg også. Ha en topp helg. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. så koslig du la deg til som følger! blir glad for det jeg!
    klem!

    SvarSlett
  3. Hei AK.

    Fredag er tacodag. Selv tyvstartet vi den på torsdag og vet du hva? Det smakte akkurat det samme. Hehe...

    Håper å finne ut hvem du er snart. Jeg dør av nysgjerrighet. Og du har så klart sesongbillett. Hvor da?? Vi har kjøpt på H, rad 8, plass 4, 5 og 6, mener jeg. Håper de kommer snart.

    Godt vi kom tilbake mot det andre laget. Heldigvis fikk de negativ omtale i etterkant. Håper på mer...

    Ha en fin lørdag.

    Klem Mona C

    PS Pleier du å handle på Rema Hassingen??

    SvarSlett
  4. Felt M, rad 8, plass 21 her. Vel, noen ganger handler jeg på Rema Hassingen.. Det blir for det meste Kiwi Saltnes siden pappa bor i nærheten (handler for ham meg selv samtidig) Kiwi Båthavna ved siden av Friskis og Svettis blir det også. Har gått på Spetalen Barneskole og Råde Ungdomsskole. Christianslund, Mosseporten, Glemmen...

    Hehehe - jepp, det andre laget tabba seg ut med den suporteren ja.. Vi slår dem da det gjelder!

    SvarSlett
  5. Du får spørre etter meg hvis du stikker innom Rema.

    Vi sees på stadion.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..