Totalt antall sidevisninger

søndag 27. februar 2011

...litt bekymret...

Er litt bekymret for disse småtassene her som har blitt en uke gamle, jeg..
Spesilet tomatplantene er kommet litt for fort opp, sånn at de er så tynne og spinkle.. Hatt det litt for varmt og godt kanskje. Det stod riktignok i Isabellas at man kunne plante de litt dypere med stilken, hvis de ble for tynne i stilken. MEN hælledussan, brekker jo hvis jeg tar i de nå.. Får se åssen de har det når jeg kommer hjem.
Men agurk og brekkbønnene ser ut som de kommer seg bra.. Jeg vet at pottepaprikaen og ananaskirsebærene er litt tregere..
Og tilslutt kommer et bilde av St Paulia`n min. Blomstrer for 3 gang eller noe sånt.. Liker disse her jeg..


Får glane litt på 3 mila før jeg fortsetter å vaske leiligheten vel.. har badet og gangen igjen bare da.
Greit å ikke ha det så travelt med å gjøre istand til ferien i morra.. Har ikke begynt å pakke enda, men har jo en plan over hva jeg skal ha med. Ryggsekken står hjemme hos pappa, henter`n i morra formiddag.

Koslig søndag! 3 uker til seriestart!! Skal bli godt å plassere baken på setet MITT igjen!!

klem fra Ann-Kristin

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg en super ferie :)
    Husk; masse bilder - det liker vi!!!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..