Totalt antall sidevisninger

onsdag 16. februar 2011

Nytt Isabellas dumpet ned i postkassa min!

(jadda, jeg SKAL prøve å få snudd bildene NESTE GANG..) (hørt det før...) 

Mars/april nummeret altså.. 

Har nesten lyst til å gå til innkjøp av årets frøposer, jeg... har tomatfrø fra i fjor. Men det har vel ikke kommet så mye på plantasjen enda kanskje.. (vil jo ikke ha noe gamle greier heller! )
Har kjøpt litt ny plantejord i dag faktisk, så jeg har litt å starte med inne.. 
Og de rød og hvite trekka til stolene så jo knæsje ut, men Ann-Kristin er ikke glad i symaskinen sin... Dessuten har jeg den unskyldingen at undertråden har hengt seg opp fullstendig... Piffe opp kjøkkenstolene altså... 

Ha en fin torsdag, nei, jeg mener, ONSDAG videre!!  



 

1 kommentar:

  1. Blir koselig når våren kommer og vi kan plante i vei. Jeg er litt sånn at når snøen er borte vil jeg helst starte med å gjøre terrassen i stand med krukker og mye planter med en gang!

    Ønsker deg en flott kveld både i dag og torsdag!
    Klem fra Thea

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..