Totalt antall sidevisninger

søndag 20. februar 2011

Vårforbredelser!




 

Kunne ikke dy meg og bare MÅTTE plante litt... Litt dumt siden jeg snart drar på ferie, men kanskje plantekassa kan bo hos min far da.. Så har han litt å pusle med..

Det ble forskjellige tomatplanter, brekkbønner og slangeagurk. Litt tidlig å forkultivere det kanskje, men det får prøves! Har endel krydder m.m også, men det får vente.



Her er det visst en som ikke var enig at disse stolputene skulle kastes... Tok ikke lang tid før han fant dem i går kveld! 

2 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg skikkelig vårfølelse! Gøy når man kan begynne å så!

    De putene var sikkert veldig gode å sove på for pus

    Ønsker deg en strålende søndag!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. weee, enda mer vårfølelse;)
    Gleder meg så utrolig mye nå at jeg holder på å gå på veggen! hihi.... Men den kommer vel tilslutt, i år også;) HA en nydelig uke, klem

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..