Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. mars 2011

Våryr!!

Nå hjelper det snart! jordbærplantene mine begynnerå titte frem! Men det går jo an å hjelpe de litt.. frem med snøskuffa...
Det sildrer friskt i veien.. ikke så lett å se her kanskje.. men det er ikke så mange dager siden det var et tykt islag her...

og bak i hagen begynner også våren å titte frem! Mine 1 år gamle bærbusker bare venter på å gro videre! (stikkelsbær, solbær og bjørnebær)
Disse røde og hvite lynga overlevde (nesten) vinteren.. litt svinn på en av pottene bare..
Det får tåles!

Et lite utvalg av sommermøblene kom frem... (må pirke frem ei stolpute også merket jeg..)

eh, jadda mamma, jeg skal gå ned fra bordet nå...
Inne er det også vår...

Nei, nå må jeg bare løpe ut litt, før sola forsvinner :-) Og så ta meg en tur på trening... ikke flydd ned dørene der i det siste kan man si...
klem fra Ann-Kristin

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Ja, nå har det jammen smeltet mye de siste dagene. Kan tenke meg matta på stadion nyter sol og tørre dager. Innen neste kamp er den grønn som "greenen".

    Nyt dagene.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så synd da. Har fri i dag se. Jobber annenhver og det holder i massevis. Men jeg er der ellers da, mest på dagen. Men titt gjerne innom igjen.

    Gleder meg til kampen i kveld. Heia Norge og de norske fjellaper.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..