Totalt antall sidevisninger

søndag 20. mars 2011

Vietnam shopping

Og her kommer shoppingresultatat..

Det måtte jo bli en t-skjorte fra Hard Rock NÅ OGSÅ... Det står merke på ryggen også (Ho Chi Minh City) Jeg fant adressa på den offisielle HR siden, ellers hadde jeg ikke fonni den. (kun butikk, ikke selve restauranten)
Øverst til ventre er en strandkjole, men den varjo så ille varm.. brukte den noen ganger etter dusjen på kvelden. løs og ledig, bra for kropper som er litt solbrendte!


suppeskål med gårsdagens middag oppi :-) Kan jo ikke glemme pinnespisinga!!

Synes dette mønsteret var så fint, jeg.

Litt påfyll av tyggegummi og kaffe og te er nyttig. ps vi fikk kald eller varm riste flere steder. smakte igrunn ikke så mye, men det var jo hyggelig gjort. Enten før eller etter måltider.
Fikk jo ikke plass til så mye i ryggsekken..
ps de 2 sudokubladene måtte jeg kjøpe på flyplassen i Bankok... Bomma totalt, for jeg trodde de hadde sudoku i Vietnam.. men så langt hadde de vel ikke kommet.. Så jeg hadde noe på vei hjem hvertfall (dro med meg noen bath siden jeg skulle mellomlande... nyttig! )

Ha en strålende flott solskinnsdag! ser snøen smelte for hver dag her! Tar gjerne frem  bikinine snart, men må vel vente noen måneder til vel..

klem fra Ann-Kristin

4 kommentarer:

  1. Hei.

    Ser du har hatt drømmeferien. Rene eventyret. Det er noe eget ved østen, selvom jeg aldri har vært så langt. Broren min kom fra Thailand for et par uker siden og sier at han skal tilbake dit.

    Moro med shopping i utlandet.

    Nå er det like før det braker løs. Gleder meg som en unge. Synd at "møkkalaget" vant.

    Vi sees 2.april. Du får vinke til meg på H. Hva er din posisjon (felt,rad, plass)? Du har sagt det før, men jeg husker ikke.

    Tvi tvi.

    KLEM Mona C

    SvarSlett
  2. Du har hatt en fantastisk tur ser det ut til. Skulle gjerne tatt turen selv men en anstrengt økonomi stopper det. Utrolig gøy å se alle bildene ++++

    Kate

    SvarSlett
  3. huff ja.. vi kan ikke finne på å tape i morra! Helst vinne med over 4 mål også.. Kan jo ikke la den andre byen lede tabellen heller!

    M - rad 8 - plass 21

    Vil så absolutt se mer av Asia.. Har flere reiseplaner oppi hue.. Og nå som jeg har prøvd å dra rundt selv her, så frister jo det til gjenntagelse.. Dra til Bankok, og så fly derfra til Hanoi istedet f.eks. fly/buss til en "kongeplass" Hue. Dette rakk jeg ikke nå. (nord Vietnam) Er et par andre steder nord også. Og så er jeg nyskjerrig på Kambodsja.. er visst mange flotte temper og pallasser der. Man kan lett komme over grensa nå, fyller inn visumpapirer på bussen/flyet. Fra Saigon var det visst bare 1-2t. De hadde masse bussturer ditt, men jeg rakk jo ikke.

    Og India frister... mer av Thailand...

    .... Kate: kanskje vi ses i Bergen snart?? elsker å reise i Norge også jeg vet du...

    SvarSlett
  4. så spennende med en sånn eksotisk tur ! drømmer om en Asiatur jeg også, men da får det bli uten barn med. Lykke til med seriestart. Her blir det liv i heimen siden jeg er gift med en trønder,,,

    klem, Nostalgia

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..