Totalt antall sidevisninger

lørdag 2. april 2011

0 poeng...

Hva kan man si.... men det var ille godt å være tilbake :-)

...prøvde å finne deg Mona.. Jeg tellet og tellet... hvitt sete? ja, ikke lett å se det HER akkuratt da, men.. mørk jakke?  gikk ut fra at det var lave nummere til venstre. Tatt litt skeivt dette bilde her ser jeg.. Var så FROSSEN på fingra...

Ullbuksa var god å ha altså.. Og ullsokker. Man har da hvert på tidlig kamp før! Nemlig.
Vi skulle absolutt ha vonni.. og vet dere, jeg skulle ha pølse i vaffel i pausa, og så var de utsolgt på vafler i "min kiosk"  NEDTUR med de tørre pølsebrøda, nemlig... De måtte da for {[€{€£$@ skjønne at 9000 mennesker trenger masse vafler??

Opp med nesa, nå ser vi fremover til neste kamp!

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Bra tatt bilde, for her fanget du oss. Vanskelig å forklare hvor, men prøver. Hvis du går ut fra rampen og teller deg 6 trappetrinn nedover så kommer du til en rad hvor det er noen ledige seter ytterst. Deretter sitter det 3 stk med like skjerf. Meg ytterst, mannen med svart jakke i midten og min bror med millitærgrønn caps og rød jakke. Der har du vårs.

    Tittet litt i din retning, men det var så langt unna. Neste kamp får du signalisere med skjerfet eller noe 15 min før avspark.

    Søren æ gitt. Ufortjent. Vi eide kampen og så taper vi på et møkkamål. Dette var mot spillets gang.

    Vi får heller ta neste kamp.

    God helg fra Mona C

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig slår vi Brann borte om ei uke, skulle bare mangle! og RBK på stadioen er da også bare blåbær... (åh, DET hadde vært morosamt!!)

    Det var bra forklart. Så dere nå. Tror det var der jeg tellet meg til rad 8... Se mot M .. og ta peilig på "gangstien" og 2 rad oppafor den.. Ok - skal vinke ekstra 15 min før.. Prøv å ta et godt bilde mot meg da, så kan jeg forklare!

    Helt klart, vi hadde flest sjanser! Spesielt i 1 omgang.. Hadde det enda blitt 0-0 .. Får håpe det andre laget taper også...
    klem

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..