Totalt antall sidevisninger

lørdag 16. april 2011

Dagens kule, gardiner og KAKE

Fremskritt!! en lusette kule i dag!! Meget fornøyd! ps satt ute i solveggen og strikket... Men først:
Min yndlingskake..
Nå har jeg fått på plass liftgardinene altså. Skal fordele kaktusene til den andre hylla litt altså..
Ble fornøyd.. Uansett bedre enn de fæle gamle persienene.. Og den ene gardina skal få komme på plass etterhvert altså, men tomatplantene trenger mer lys...

Og ja, det lukter grønnsåpe hos meg nå :-) Hev ut hybelkaninene...
Nå skal jeg ta meg en gåtur i marka! Sjekke hvor bløtt det er..

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Den måtte jo bli rød og hvit. Way to go...

    Likte gardinene dine. Begge slaga. Hvor har du kjøpt de?

    Det forsvant en del hybelkaniner her i dag og. Det føles godt.

    Ang Båthuset. Har kun vært der en gang og det var forrige hjemmekamp. Men det blir nok oftere i år i og med at det både er fredags- og lørdagskamper.

    Vi vinkæs...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Heisan Mona
    Jeg har kjøpt de nye liftgardinene på Ryen i Østfoldhallen. Måtte bestille mine siden jeg skulle ha 90 cm, men de har vel 80 og 100cm i butikken. De andre grå kjøpte jeg for 2 år siden på Kid, mener jeg det var. Synes de passet så godt sammen.

    hehehe - jeg drøyde lenge med å strikke fargene våre synes jeg...

    Båthuset; jeg tar meg gjerne en kaffekopp i sola ute jeg da!!! Bør ikke dra dit kun for skummende vet du!!

    ps jeg må "på jobben din" mandag eller tirsdag tenker jeg.. skal glane etter deg!! Tidligvakt??

    klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg Ann-Kristin,
    Takk for koselig kommentarer fra deg, sååå kjekt!:)
    Ser du har strikket opp til flere av disse fine kulene nedover, kjempe tøffe. Tror jeg må prøve meg på dem etter jeg er ferdig med "masseproduksjonen" min av påskeharer (eggevarmere). Gardinene så stilfulle og fine ut, passet jo perfekt! Jeg treger meg i hjel for at jeg bestilte så dyre gardiner hos Nystedt for 5 år siden når vi pusset opp stua.. for nå har jeg ikke samvittighet til å skifte dem ut.. Sånn er det å være etterpåklok.
    Ja ja..gråt ikke over spilt melk heter det, så da gjør jeg ikke det. Her sover hele huset med mann, barneflokk og hundeflokk fremdeles. Jeg nyter litt "kvalitetstid" for meg selv med blogglesing. Ikke så mye tid til det på dagtid med huset fullt av folk.
    Ha en flott søndag og kos dere masse!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..