Totalt antall sidevisninger

lørdag 16. april 2011

Flere Arne og Carlos kuler..

Den grønne strikka jeg om torsdag, den blå i går :-)  Greier jeg en pr dag frem til påske tro... tok vel ca 1,5t (inkl syiing og stapping) Begynner å kunne oppskrifta, så nå går det lettere.

Gårsdagens middag.. Kiwi`s go helg produkt var chillimarienet svinefilet, og det så jo godt ut :-) Legg merke til de 4 brekkbønnene! De er nemlig mine hjemmedyrkede!!! De andre må vokse litt til.. Stekeshy.


Huff, i dag må jeg frem med vaskebøtta... bare til å sette i gang Ann-Kristin! Ingen gjør det FOR deg! (det er nemlig mottoet mitt siden jeg bor alene!! Gjør det sjæl! ) Og så skal jeg henge opp liftgardinen mine.. frem med skrujernet eller drillen. Skal bli godt å få vekk kaktusene mine på stuebordet... den ene er LITT for nærme der fjernkontrollen pleier å ligge lissom... hehehe skjønner? For det går jo ikke an å FLYTTE på noe..

Musikk! Får finne noe Meat Loaf, så går vaskinga som en lek! Like a bat out of hell, I`ll be gone when the morning comes..
åH, NÅ KOM JEG PÅ NOE! Ca midten av februar 1991 kom Meat Loaf inn i livet mitt! Det skulle jeg jo ha feiret! 20 år siden!! (platesamliga mi teller ca 24 forskjellige - over 30 enheter, noen med annet cover eller special edition utgaver . Her snakker vi STOR FAN!! ) Dessverre blir det lenge mellom hver gang jeg finner noe nytt av ham nå.. har jo det meste... Tenk å virkelig bruke god tid i USA da! Eldorado for meg! Har ikke tatt sjansen på netthandel enda, men vet det nok er noe på ebay osv. En jeg traff på ML konserten i Bergen i 08 hadde kjøpt seg masse derfra. Morsomt å snakke med likesinnede! Vi har litt kontakt fremdeles.

eh.. vaskebøtta ja.. merklig så mange unskyldninger man finner!! Noen som kjenner seg igjen???

1 kommentar:

  1. Heldige meg som har unnskyldning for og ikke vaske på en stund :) Men heelingen går greit, så er nok i vaskehanskene om ikke så lenge.... Får nyte dagene uten ;)

    Strikkinga går jo som en lek ser jeg! Har med masse garn opp på hytta jeg og. Mest grovt garn og grove pinner, men kjenner handa fungerer ganske godt, så er nok på tynnere pinner igjen også ganske snart.

    God påske til deg og Truls :)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..