Totalt antall sidevisninger

søndag 17. april 2011

Kjempekoslig venninebesøk!!

Her har jeg gjort klart alt til besøket altså!! Kyllingen står i ovnen.. (sånn juicy pose igjen) Lagde smotie.. Jordbær, mango, banan, og eplemos. Gjorde også i stand en kjele, bare til å sette på! Vietnamesisk vri altså!! For man vil da ikke stå å lage mat når man har besøk!!


..... la dere merke til spisepinnene.. jadda, PLAGET venninen min med dem i 6-8 min før jeg hentet kniv og gaffel... Jeg spiste hele måltidet med pinner :-)

Vi koset oss masse! Litt soling på verandaen ble det også! Fikk ferdig Vietnam albumet i dag, jobbet iherdig.. Satte også inn, eh, Venezia bildene.. fra november... Limer jo inn mange kvitteringer og sånn da, sånt tar tid!

Jeg og Mona fant også hotell og fly til Barcelona turen våres i slutta av mai :-) Godt å ha den booka! 

Desserten tok vi på Pizzanini i byen! cappucino og sjokoladekake med mangosorbet til meg.
Hm.. ser visst ut som jeg ikke får strikket en kule i dag.. For snart må jeg finne senga... og i morra går dagen i ett, nesten.. Jobber til 15, trening 16.30, Stadioen kl 19... jajaja har vel 5 stk hvertfall... ps fikk bråpynta litt her, men jeg får ta noen bilder senere... glemte det.

God kveld og ny uke alle sammen!!
ps bryr meg igrunn ikke såååå mye, men morsomt at Fredrikstadhåndballklubb greide å beholde plassen i 1.divisjon... Hadde jo vært trist hvis de hadde røkka ned etter det første året!! Nemlig!

1 kommentar:

  1. Hei.

    Så koselig med venninnebesøk. Du er flink til å varte opp. Jeg har kjøpt en sånn juicy pose nå og tenkte å prøve en av dagene i påska.

    Gleder meg til i morgen. Jeg bare er med når kællen vil "gå ut" før kampen. Liker hverken skummende eller kaffe. Kresen se...

    Jeg jobber tirsdag kveld (15-20). Mandag har jeg fri.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..