Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. april 2011

Kule med mønster!!

Jeg kjøpte nemlig ALLERS for denne uka, og der stod det 4 mønstre! Pleier vanligvis ikke kjøpe sånne dameblader (er nok ikke voksen nok da se!! ) , men falt for disse.. og så var det masse påskeoppgaver... (x-ord og sånn da!! )


.....og så fant jeg ut at jeg hadde hoppa over noe på de andre kulene... derfor fikk jeg de ikke helt runde... 16-27 omg: 64 m r
står jo TYDELIG... jajaja pytt! husker det nå!! Og lurte litt på åssen møsteret hadde blitt under all fellinga... ikke bra... OPPKLART! Konklusjon: les bruksanvisninga!!


BEKLAGER AT ALLE BILDENE KOM FEIL VEI!!!

Det stod at en kulene var solgt for hele 600kr i Japan!! Seriøst - 600???? design!!
Mer artig å strikke mønster... Men har vel ikke det store utvalget av farger.. og den lysegule synes så dårlig mot det hvite... Får grave dypt i det gamle garnet mitt, få se hva jeg finner...
Godnatta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..