Totalt antall sidevisninger

lørdag 9. april 2011

Litt nytt..

Fant disse søte blomsterpottene p Nille, og da "måtte" jeg jo ha blomster oppi dem også.. ikke sant..
eh.. litt stor til vannskål ute kanskje.. en med rosa blomster på den andre siden.. de 2 jeg hadde i fjor var såå gamle og stygge.. Nille det også.


Og så nyyyydelig med 3 poeng mot Brann borte i dag!!! kan ikke beskrives med ord!!

Nå skal jeg teste ut den derre juicy chicken pose saken de reklamerer for.. stekepose med pulver av krydder. Kyllingfilet. Ser godt ut. Klar ferdig SPIS!!


PS siden det er lørdag, ble det en pose kolibriegg... må prøve å ha KUN lørdag som kosedag mener jeg... KUN LØRDAG Ann-Kristin!!!!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med seier :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. tikk takk!! det var godt!! unner dere 3 poeng i dag, MEN IKKE NESTE SERIEKAMP, Elin!!

    klem til deg også!!

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Takk for koselig hilsen inne hos meg, legger meg til som følger hos deg jeg:)
    Ha en fin søndag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt med litt nytt og nille har mye fint å by på:)) Flott med enda flere poeng, GRATTIS!
    Ha en flott ny uke.
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..