Totalt antall sidevisninger

fredag 8. april 2011

Markatur og koslig besøk !

Jippi - våren er her!! Det finnes nemlig håp om masse lange gåturer i marka!! litt snø og is fremdeles, men så absolutt "gåbart" !! (og ja, joggeskoa så "pene ut" etterpå... hihihi)

Før jeg gikk tur dro jeg frem 2 stolputer, og innviterte venninen min + hund på kaffe på verandaen! (Dem bor bare 100 m unna altså )
Benjamin - snart 6 måneder. Skjønn!!!

Truls og han er ikke helt trygge på hverandre enda, men det kommer nok

Siste rest av nellikkene mine.. ps Venter på liftgardinene jeg har bestilt fra Ryen, skulle ta ei uke, og det er i morgen.. så de små blomstene/kaktusene står på stuebordet.. Tok ned de GAMLE persienene da jeg vaska vinduene nemlig.. Prøve noe nytt noe..: ettermiddagssola!!!

Morsomt bilde igrunn...

Ønsker alle en ille bra helg!! klem!!

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Ja, endelig vår. Den har vært etterlengtet.

    Jeg kan nesten se deg i speilbildet, men ikke godt nok. Du får legge ut et profilbilde av deg. Hihi...

    Håper og tror på seier i morgen. Brann må slås sånn at de ikke topper tabellen med 9 poeng. Enga tapte jo...

    Heia guttæne.

    Klem Mona C

    PS For en herlig Truls

    SvarSlett
  2. hehehe - la merke til den der jeg og... mmmmmm har også troa på seier i morra!! Vimpelen skal opp så fort jeg står opp i morra! Og vi har jo vonni på bortebane før! OG vi vant treningskampen mot bergenserne..
    Det blir ille braest når hvis vi vinner i morra ja! Vi får x fingra for at det andre laget taper..

    Kl 16 sitter jeg klistra foran radio Fredrikstad altså.. eh, bør forsåvidt ikke GLANE på radioen da.. heheheh (får ikke inn tv2sport..)

    Nå er det nattatid.. måtte bare se politiskolen 5 for ørtende gang...

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..