Totalt antall sidevisninger

søndag 3. april 2011

Mer frøplanting..

Nå ble det en liten potte med diverse krydder og urter :-) + 4 potter vanlige tomater.. Og de snålingene foran er de som overvintra inni boden min... ser ikke ut som de er så ille "livaktige" akuratt, men får se.. mirakler skjer stadig vekk!! Holdt av 4 potter til 4 fruktsteiner jeg dro med fra Vietnam også.. jeg må bare vri hue for å huske hva det var... de ligger i bløt nå altså. 1 jackfruit og 2 papaya + ? (tror jeg..) Og den idiotiske mangoplanta mi klamrer seg til livet enda.. potta`n om. ser ut som det kommer et par blader til.. får nå se da.. glemte å ta bilde av den nå.

Hentet et par små bord hjemme, til avlastning til alle pottene mine...
bare lååååne...
"slang med" middagen min også, jeg... vårruller. Og så lagde jeg en stor salatbolle så jeg har til lunsj de 2 neste dagene :-) (+ skinkestrimler)

Ha en tåkette søndag videre! klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..