Totalt antall sidevisninger

lørdag 30. april 2011

Omplanting nr 3..

Ikke helt teken på å flytte disse bildene enda, nei...

Men altså, jeg har kost meg med å plante om alle igjen.. I stooooore potter.. Agurkplantene blomstrer! 5 pottepaprika, ca  25 tomatplanter (1 avgikk dessverre ved den grusomme "brekkedøden i dag..) 11 ananaskirsebær, 5 brekkbønner... ja det var vel alt.. Var så heldig at jeg fikk 20 store plastpotter av en vennine, hadde jo brukt rubbel og stubb her.. Deilig å stå UTE å kline med jord hvertfall!! De små var jo ikke ute mer enn max 10 min alikevel..



Og nå har jeg gjort istand til venninebesøk om 20  min!! TACO! Kyllingkjøttdeig skal stekes. Har ei mugge iste i kjøleskapet, men uvisst om den egentlig blir kald nok... kremt. Skulle starta litt før :-)

Ha en strålende 30.april! I morra er det MAI!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..