Totalt antall sidevisninger

mandag 25. april 2011

Påskekos!

Dere trodde vel ikke jeg mente sjokoladespising?? hihihihi
Måtte grave litt i dag også.. et smalt blomsterbed opp mot veien.. Mangler noen blomster på toppen bare..
Og nå er grønnsaksbeddet plantet.. 2 forskjellige sukker erter, brekkbønner, gulrot og vårløk.
ps jobber meg nedover i den jordhaugen altså... er et stykke å trille den bort.. minker..
Blir nok bra her bare gresset blit "litt" grønnere..

Fortsatt god påske jenter - i morra er det hverdag igjen.. :-(
xxx fingra for mitt kjære røde og hvite lag i kveld.. er på jobb, men skal nok greie å få sjekka opp alikevel! :-)

2 kommentarer:

  1. Tror ikke du kryssa fingrene nok:P men men snart nye sjanser:) Idag har jeg kjøpt bill. til 16. mai kampen og gleder meg stort! da blir det fest:)

    Flink du er i hagen...har et prosjekt på gang jeg også:)

    Ha en super uke videre:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Du er heisen på planting :-) Ha en strålende uke.
    Hilsen fra solfylte Bergen
    Kate

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..