Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. april 2011

Påskestemning!

Skjærtorsdag - fri - sol  -  ingen planer - kan man ha det bedre??
åpner med litt barndomsnostalgi.. 4 små plastkyllinger... KJÆRE MINNER!!
Her er 2 gamle påskeminner.. "kurva" strikka jeg på barneskolen. Mamma ville kaste den store kyllingen oppi der, men jeg nektet plent.. Dermed ble den tidlig MIN!! elsker den!! Jo mer tufsette, jo mer herlig! og den ved siden av er jo nostalgi... skjev og slitt... hihihi
Har flere sånn fiiiine gamle strieduker... NOSTALGI!!
Dette var før jeg hengte opp kulene.. De små fargede plastikkegga er også gaaaamle..
HVORFOR SITTE INNE NÅR MAN KAN SITTE UTE!!!
Og sånn ble den... hm.. føler igrunn for å strikke et par ENSFARVEDE NÅ... MYE telling! og lange tråder bak... Denne ble litt finere enn utedoen.. men litt løst noen steder kanskje.. må finne en mellomting da..
Tulipanløkene jeg gravde ned i høst..

Sånn, dette var nok for i dag! Nå må jeg lage meg noe mat, og så tenker jeg det blir middag "ute" Tar med meg x-ordet eller noe sånt :-) Her har man nemlig FERIE!!!
Klem klem fra Ann-Kristin - og selvfølgelig:

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..