Totalt antall sidevisninger

tirsdag 17. mai 2011

Gratulerer med dagen!!

Nasjonalfølesene strømmet på i dag! (og JA fikk tårer i øyna av JA VI ELSKER...) Folkehav! Men jeg er nok flinkere til å brøle FREDRIKSTAD enn hipp hipp hurra...
Saluttene på Akershus festning kl 12 altså!!

Aker brygge. Toget ble vel avslutta her, så det ble temmelig fullt..

SITTEPLASS finner man alltid!!

Og nå er jeg på vei til Oslo S.. Beina er sånn passe (???) møre ... (kan jo ikke akkuratt gå  med JOGGESKO på en sånn flott festdag heller!!!) Men : jeg har lyst på BUNAD hver eneste 17.mai!!

ps.. fikk dekka matbehovet i dag også gitt..
Havregryn kl 7.
Napoleonskake og kaffe på Carl Johan kl 9 (eg, fant ut at hvis jeg skulle sitte GODT så måtte jeg spise da! det stemte..)
Deretter var det tid for hvitløk og chillipølse i brød på vei til Aker brygge..
softis
rekesmørbrød og kaffe på Oslo S (TRODDE nemlig det gikk et 14 tog... vente til 15..)

Så nå har jeg vel fått dosa mi  med søtsaker for ei stund. (det ble nemlig rester av sjokolade når jeg kom hjem også...) Men er det 17.mai - så er det lissom LOV!!

Håper alle har hatt en like fin feiring som det jeg har hatt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..