Totalt antall sidevisninger

søndag 15. mai 2011

Pusen er fornøyd!

Endelig har jeg fått ordna kopp til "ham" også.. har jo bare av Benny.. Dette er en tryllekopp fra Japan Photo altså, koppen er helt svart, men når det kommer varmt (eller veldig kaldt - har ikke prøvd det) kommer bildet fram. Morsomt! ps bildet er vel fra forrige uke, isboksen er hvertfall TOM nå!! ikke er det sol heller..

"Kaffekoppmatte" - kan også brukes til musematte :-)
...og t-skjorte...

(neida Mona Christin - hadde IKKE lyst til å ta med trynet mitt på dette bildet!! :-) )
Ingenting smaker så godt som egne salatblader!! Men nå må jeg plante noe mer ser jeg.. har jo eti opp hele tufsa snart! (i midten nederst) Ellers er det godt med egen gressløk og kruspersille. Planta ut det jeg hadde inne i dag altså. MEN KORIANDER er ikke godt!! Så vet jeg det lissom! Den er vel ovenfor salatbladene her. 
 Og en liten tilstandsrapport mens jeg har med kameraet.. sukkerertene.

Gulrøttene kommer opp. Og jeg kan skimte purra også.

Ha en fin fin søndagskveld videre!!

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Du må ikke kutte hodet. Det var dårlig gjort... Hihi...

    Gleder meg som en unge til i morgen. Og da skal jeg få øye på deg. Skal vi reise oss opp kl 1945 og vinke med skjerfet?

    I går sådde jeg sukkererter. Sent, men godt. Håper de kommer tilsyne. Så godt å ha egenproduserte grønsaker.

    Tvi tvi...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Okei Mona! 19.45.
    .... se etter det stripette skjerfet. Rød caps.

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..