Totalt antall sidevisninger

mandag 16. mai 2011

Røde og hvite er de BESTE - heia heia FFK!!

Både de med og uten FJÆR er klare til KAMP!!


Morsomt at vi ENDELIG fikk vinka Mona C!! Hadde du med deg kikkert??
Norges bursdag i morra jo!!

Og resultatet??      FREDRIKSTAD - VÅLERENGA 3-1 !!!!!!

...... og nå nærmer vegguret seg midnatt... Hvis plan A blir fullført i morra, så tar jeg meg en tur til Oslo med toget!
Så dere får ha en innmari hyggelig 17.mai feiring i morra! Håper alle ungene får i seg NOK is og pølser!!
klem klem!

1 kommentar:

  1. Hei.

    Jeg hadde ikke kikkert, men så etter den vimpeljakka di og da fikk jeg plutselig øye på deg. Regna med at du var tidlig ute.

    Smakte godt med både is og seier. Heia guttane. Kjekt å se bilde av flagga. Lurte litt på åssen det så ut utenfra se. Ikke godt å se det under de svære arka.

    Ha en fin 17.mai så vinkes vi til søndag.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..